IGUALDAD DE GÉNERO

 AZAROAK 23 NOVIEMBRE

DIA INTERNACIONAL DE LA ELIMINACIÓN DE LA VIOLENCIA CONTRA LAS MUJERES.  EMAKUMEENGANAKO INDARKERIAREN AURKAKO NAZIOARTEKO EGUNA.

L.H, DBH ETA OLH


Galderak:
Lh 1. zikloa (1.-2.-3.) 
  • Gaizki tratatzen nauenak, jotzen nauenak, maite nau? 
  • Nire laguna izan daiteke?
  • Eta nik, norbait maite dudanean, txarto tratatuko dut?
  • Talde handian azaldu ze ondo sentitzen garen ondo tratatzen dugunean eta ondo tratatzen gaituztenean. 

  • ¿Me quieren los que me tratan mal y los que me pegan?
  • ¿Pueden ser mis amigos? 
  • Y yo, cuando quiero a alguien ¿le trato mal?
  •  En grupo grande explicar qué bien me siento cuando me tratan bien y cuando yo trato bien. 

 Lh 2. zikloa (4.-5.-6.) eta DBH 
  •  Normalean, kanten esanahietan pentsatzen duzue? 
  • Abestien letrek, zer deritzozue? 
  • Uste duzue abestiek eragina dutela gure pentsamenduan, jarreretan, estereotipoetan eta erlazio bortitzak izateko?

  •  Normalmente, ¿piensas en el sentido de las canciones?
  •  ¿Qué te parecen las letras de las canciones? 
  • ¿Creéis que las canciones tienen influencia en nuestra manera de pensar, nuestra actitud, los estereotipos y en mostrar comportamiento violentos?

No hay comentarios.:

Publicar un comentario