DÍA INTERNACIONAL DE LA NIÑA Y MUJER EN LA CIENCIA

 ÁNGELES CUSTODIOS: 

125 AÑOS DE COMPROMISO SOCIAL

Otsailak 12 Febrero

1º, 2º LH

Jarduera bideo bat ikustea (3 minutu) datza. Esteka behean daukazue.. Bideoa Ikusi ondoren galdera batzuk dauzkazue hori buruz hausnartzeko.

https://www.youtube.com/watch?v=dozk4lQW3F0


1.¿Que hizo María la judia?


2 ¿Por que estudiaban las chicas a escondidas?


3.¿Qué observaba Hypatia? ¿Y Carolina?




1. Zer egin zuen Mariak?



2  Zergatik ikasten zuten ezkutuan neskek?


3. Zer ikusten zuen Hypatiak? Eta Carolina?


3º, 4º, 5º, 6º LH

LA BRECHA DE LOS SUEÑOS
   La actividad consiste en ver un vídeo de 2 minutos (abajo aparece el enlace) y reflexionar sobre la mujer en la Ciencia con unas cuestiones que os adjuntamos....
1. ¿Crees que hay distancia entre las chicas y su potencial?
2. El talento... ¿Es igual en las chicas que en los chicos??
3. ¿De quien depende romper la brecha de los sueños?
   
AMETSEEN ETENA
Jarduera bideo bat ikustea (2 minutu) datza. Esteka behean daukazue.. Bideoa Ikusi ondoren galdera batzuk dauzkazue hori buruz hausnartzeko.
  GALDERAK:
 
  1. Neskeen eta mutileen ahalmenaren artean  aldea dagoela uste duzu?

    2. Talentua... Berdina da neskengan eta mutilengan?

    3. Noren esku dago ametsen arrakala haustea?


DBH Y CICLOS


Hausnartzeko:

1. Zer gertatuko litzaioke Einstein emakumea izan balitz?

2. Talentuak edo gaitasunak generoa duela uste duzu?

3. Zer ondorio izango zituzkeen zientziarentzat eta emakumeentzat Marie Curie gizona jaio izan balitz?

Para Reflexionar:

1. ¿Qué hubiera pasado si Einstein hubiese sido mujer?


2. ¿Crees que el talento o capacidad tiene género?


3. ¿Qué consecuencias hubiera tenido para la Ciencia y para las mujeres si Marie Curie hubiese nacido hombre ?



No hay comentarios.:

Publicar un comentario