LA IMPORTANCIA DE APRENDER

 Irailak 16 Septiembre



 Salmo 32:8 

JAUNAK dio: «Irakatsi egingo dizut eta jarraibidea erakutsiko; aholku emango dizut eta zure ardura izango.

El SEÑOR dice: "Yo te instruiré, yo te mostraré el camino que debes seguir; yo te daré consejos y velaré por tí"


Hausnartzeko:

  • Sare sozialetan agertzen den guztia egia dela uste dut?
  • Bizitza, dirudien guztia da?
  • Nik baino esperientzia handiagoa duen jendearen aholkuak jarraitzen ditut?
  • Nazareteko Jesusen bizitza, bizitzaren adibidea da?

Para reflexionar:

  • ¿Creo que es verdad todo lo que aparece en las redes sociales?
  • En la vida, ¿es todo lo que parece?
  • ¿Sigo los consejos de la gente que tiene más experiencia que yo?
  • La vida de Jesús de Nazaret, ¿es un ejemplo de vida?

No hay comentarios.:

Publicar un comentario